iremnurkilic bizde 6 ay 6 günlüguz, aynı şekilde durmuyor sizin aylarınızdayken de öyleydi, herşeyden memnunsuzdu. Kucağa alıyordum biraz durup veriyordu ağlamayı. Şimdi 6 aylık olduk daha da arttı, oyun oynuyoruz ağlıyor, meme emiyo ağlıyo, mama içerken ağlıyo. Gece yarim saate bir uyanıyor etrafa bakınıyor kendi kendini zorla ağlatıyor. Anlamış değilim sabir ver diyorum Allahım yardım et. Zor vallahi uykusuz kalmak falan. Geçecek ama ne zaman 🤷♀️