4 aylık bebeğim var . Hep anne sütü içti iki gündür mama veriyorum sütüm yetmediği için. Mamayı sadece gece uykusuna geçerken veriyorum bugün kabızlık var normalde gün içinde de degstririm ama bugun hiç yapmadı ve kendini çok sıkıyor huysuz.. mama da normal mi yoksa mama değiştirmem gerekiyormu ne yapmam lazım önerileriniz ne ?