Bizde 3.ayımızda tanıstık alerjiyle malesef , önce atopik dermatit olarak vücudunda döküntü oldu alerji doktoruna götürdük yumurta ve süt ürünlerini bir süre kesin dedi fakat cok gecmeden kanlı kakayla karsılastık , tahliller yapıldı kızıma hem kan hem dıskı fakat dıskı tahlilimiz sıkkntılı cıktı kanda gözükmedi süt ürünlerine alrjimiz maalesef bebeklerde alerji çok zorlayıcı bir süreçmiş ben artık aç kalıyorum fakat yinede düzelme olmuyor ara ara kanlı kaka yapıyoruz, biraz sabır ve iyi bir doktor gerektiren bir süreç.