Merhaba hanımlar, bebeğim hem mama hem memeyle besleniyor gün içinde 1-2 kere mama vermek zorunda kalıyorum. Aptamil kullanıyoruz ama asla 1 numarasını bulamıyorum. Birkaç aydır bulmakta zorlanıyodum şuan hiç bulamıyorum. Doktorumuz 2 numaraya geçebileceğimizi söyledi normalde 1 ay kaldı 2 numaraya geçmemize ama çok tereddüt ediyorum. Size de danışmak istedim ne düşünüyorsunuz 2 numaraya geçsek bir sıkıntı olur mu?