su-perisi merhaba, ben 1 numaradan 2ye geçtim iki gün kullandık ama çok büyük oldu bebeğime tekrar 1e döndük. 2 kullandığımda o kadar çok sıkıyordum ki birbriimi tutsun diye bacakları hep lastik izi oldu. Eğer bebeğinizi sıkıyırsa 3e geçin. 1 ve 2 birbirine çok benziyor büyüklük olarak 2 numara daha uzun sadece boy olarak