Archimom Merhaba, 2 günlük anneyim fakat hiç sütüm gelmedi, bugün makinayla sağayım dedim ondan da gelmedi, oğlum emiyo ama yok, mama veriyoruz. Bu soruyla bin kere karşılaşmışsınızdır ama ne yapabilirim?
Cduru Archimom duş al canım sıcak sudan sonra gelmişti benimde sütüm. Ama mama vermeye devam et sütün gelene kadar sarılık olmasın bebeğin
pandisko Archimom Sıcak bir duş iyi geliyor göğüslerine su altında masaj yapabilirsin işe yarıyor bende 10 günlük anneyim duştan sonra daha güzel geldi sütüm
Esoesma Archimom benim de 3-4 gün sonra geldi sütüm. Normal doğum olmasına rağmen gelmemişti sonra dolu dolu geldi korkma. Bol bol sağ gelmese bile uyarır.
Eren7878 Archimom mutlaka mama ver bende 15 gun once dogum yaptm ve mama vermdim sütüm cok cok az geliyordu ama bebege yeter diye dusundum yetmemis bebegim sarılk oldu hastanede yattk mutlaka mama ver sütün gelir sicak masaj yap mama ile besle sarılik olmasn
karsiyakalianne Aynı gün doğum yapmışız ve ben de aynı dertten muzdaribim. Dr aptamil aldırdı fakat oğlumu çok rahatsız ediyor onu da veremiyorum…
Archimom karsiyakalianne bana da hipp i önerdi, şimdilik bi sıkıntı çıkmadı. Kaç cc veriyorsunuz günde bi de kaç kere?
Mavismila karsiyakalianne ben de aptamil verdiğim zaman direk kabızlık yaptı kusma oldu onu değiştirip sma aldık sindirimi kolay bi mama bi deneyin isterseniz
karsiyakalianne Archimom emzirme aralarında 30 cl lik aptamil 1 verdi hepsini 1 kerede bitirme ara ara ver dedi. ama ne zaman versem çocuğum perişan oluyor ben vermeyi bıraktım yarin çocuk doktoruna götüreceğim.
yenidoganhemsiresi Archimom sütün yok değil canım. Bebeğin doğru emiyorsa o besleniyor. Gündüz 1.5saat gece2 saati aşmadan bol bol emzir. İlk günler makineyle sağım önerilmez. İlk süt kolostrum yoğun bal kıvamındadır bebeğiniz bunu emerek çıkarır merak etmeyin. İlk günler şakır şakır süt beklemeyin bebeğinizin midesi kadar süt üretiliyor
Archimom yenidoganhemsiresi oğlum uyanmadan memeyi tutamıyor, uyandıramıyoruz da gece. Ne yapabilirim bunun için ? Gece 4 saati buluyo uyanması. Bir de mama takviyesini kaç kere vermeliyim
mayispapatyasi Archimom altini aç canim uyandirmak icin ama 2saati gecirme. Allah muhafaza sarılık olur.
yenidoganhemsiresi Archimom avuç içlerine masaj yapın uyanması için, bacaklarını bisiklet gibi cevirin. Aktif anneyi bu dediğim saatlerde emen bebeğin mamaya ihtyiacı yoktur. İhtiyaç varsa doktor kontrolünde vermelisiniz
Cgdmltr93 Archimom göğüslerene sıcak suyla ıslatılmış havlu koy.. yukardan aşağıya doğru masaj yap tekrar koy sürekli koy yarın akşama kesin gelir
ahsenmomm Archimom havluya ütüyü bas dayanabilecek gibi olunca göğüslerine koy masaj yap sütü aşağı indiriyormuş. Bende öyle oldu 👍
becamemom Archimom makineyle sağımda sutgelmez ilk günler. Kolostrum var bebekler onunla besleniyor ilk günlerde. Huzursuzlugumu var nereden anladiniz doymadığını
becamemom Archimom yani eger katıla katıla ağlamıyorsa doyuyordur. Zatn ilk zamanlar çişe bakıyorlar. Çiş yapıyor mu bebeginiz? tabi mama desteği verebilirsiniz 30 cc yeterli olur ama gerek var mi onu bilemedim. Ben de ilk günler mama vermistim ama nasil agliyordu anlatamam. Acile koşmuştuk 2.gün cocuga bisey oldu diye
Ekinsu Archimom Benim 1 ay gelmedi mama verdim kasikla surekli de emzirdim sutum gelince mamayi biraktim
Ezezez Archimom ilk günler az gelşyor bence stres yapmayın bol su için dereotu ve cennet elması üzerşne tarçın döküyorum bnce cok faydası oluyor denyebilirsiniz