Elifadakrt bu arada size atıştırmalık neler yediğimi söyleyeyim bim de vegan jelibon var , A101’de yaprak galetalar var bisküvi gibi oluyor tatları , lotus bisküvi diye bir bisküvi aldım onda da hayvansal bir ürün yok , 3 malzemeli kurabiye yapıyorum yağ un pudra şekeri aynı un kurabiyesi gibi oluyor malzemeleri yoğurduktan sonra önceden ısıtılmış fırında üstleri çatlayana kadar tutup alıyoruz