Nida1404 Bebeğim emerken ağlıyor memeyi bırakıyor, zorlayarak 10-15 dk emiyor. Sizce neden olabilir? Bu aylarda yaşayan oldu mu atak olabilir mi?
nilinannesiiiiiii Nida1404 benimde öyle çıldırmış gibi sürekli meme reddi yapıyor. meme mi hiç boşaltmıyor. atak zamanı olabilir atak hesaplamana bakabilirsin. benimki neredeyse doğduğundan beri mememle savaşıyor
aslanannsi Nida1404 malesf bnmde aynı 2 ay 20 gnlk olduk öyle yapıyo geri atıyo kendini 5 10 dk cekiyo sonrada almıyo agxına
Mevra Nida1404 benim bebrğimde 2 ay 12 günlük emerken kıvranıyor eliyle yüzünü gözünü ovuşturuyor ve sanki biyeri ağrıyormuş gibi ağlıyor Buarada bebeğimde 1.ayda süt ve besin alerjisi başladı doktor bu ağlamaların alerjiden kaynaklı olduğunu söyledi.
Nida1404 nilinannesiiiiiii yaaa Allah sabır versin kuzum inşallah 🤲🏻 kaç aylık bebeğiniz? Bu atak haftasında tarihe doğduğu günü mü doğması gereken günü mü yazıyoruz
Aselhafsa61 Nida1404 yok pek boşaltıyor ben o emdikten sonra tek göğsümde 160 cc sagiyorum biraz kilolu dogdu suan 6350 gram 66 gunluk
nilinannesiiiiiii Nida1404 2 ay 11 günlük kuzum.. valla doğacağı gün sanırım orda yazıyor canım ben doğduğu günü hesaplıyorum ama
Nida1404 aslanannsi 1 haftada 120gr almış normalin minimumu dedi sınırda dedi doktor canım zaten 1 haftadır da böyle 😔 sizin bebeğinizin nasıl
Nida1404 Mevra canım benim bebeğimin de alerjisi var alerji kaynaklı gaz oluşuyor gazdan kıvranıyorlar kızıp kavga ediyorlar malesef Allah sabır versin inşallah canım alerjik bebek annelerine
Nilinannesiii Mevra belirtileri nelerdi canim bizim kızda 1 aydir memede agliyo herseyi dusunuyorum ama belirti bulamiyorum aglama disinda
Mevra Nida1404 benim bebeğim ağlıyo fakat memeyi bırakmıyo aksine karnı ağrıdıkça sanki ağrısını geçirecek zannedip daha çok emiyor emdikçe de karnı ağrıyor doktorumuz emzirme sıklığını en az 2 saatte bir olsu dedi ideali 3 saatte bir dedi. Gece 4-5 saat uyuduktan sonra emince ağlamadığını farkettim
Nida1404 Mevra çünkü emdikçe gaz oluşuyor gazın üstüne tekrar tekrar emiyor çok rahatsız ediyor yavruları diyetinize kaçak yapmadan devam edin ben 3 saate bir emzirmeye alıştırdım çok zorlandı ama alıştırdım canım sende öyle yapmayı dene ve gazını mutlaka çıkar gaz damlası kukkan gerekirse