03saliha06 Mevanur30 buranın bebek takibi bölümünden hangi ay hangi aşının olduğunu öğrenebilirsiniz canım hepsi yazıyor orda
Aleynabali Mevanur30 3.ayda bebeğin kilo ve boy gelişimine bakıcaz aşıyı bu sefer sana yapıcaz dedi bizim ebemiz 3.ay aşısı yok yani bildiğim kadarıyla
Rengin İsteğe bağlı rota var bizim doktorumuz 3-5-7. Aylarda olmak üzere 3 doz önermişti. Bunun dışında yok. 4. Ayda var.
Mervebtnrr Rengin bizim ebeler ayın 22 sinde 3.cü asi için çağırdılar ama o nasıl oluyo ki canım rota için demediler