Merhaba kızlar 11 aylık kızım doğduğundan beri yanından ayrılınca ağlama krizlerine giriyor. Mutfağa çay doldurmaya gidemiyorum.. bugün düzelir yarın düzelir derken 11 ay geçti. Evin içinde asla gezinmez. Sürekli dip dibe. Her gün mümkün olduğunca parka ve dışarı da çıkarmaya çalışıyorum. Yabancı birisinin yanına asla gitmiyor zaten. Dedesinden anneannesinde bile ağlıyor.. artık kendi işlerimi yapamıyorum..