Kip İshal oldum covid için suruntu aldılar pozitif cikti benim gibi olan varmı sizde süreç nasıl oldu
hankardeslerr Kip Ben normal griptim. Sonra tat koku kaybım oluştu. Şuan hiç birşeyim yok sadece tat ve koku alamıyorum 🤷♀️
Mrv-_- Kip benim de ishalim vardı canım, hala var, bugun 6. Günüm dün tamamen tat ve koku gitti bugun biraz ateşim çıktı, hafif burun akıntım var. İnşallah geçip gider böyle.. sizin de umarım başka belirtiniz olmadan atlatırsınız
Kip Ben geçen gün sabah ishal başladı sonra gece duramadim acilen gittim orda sürünürken aldılar pozitif çıkalım 6 gün oldu 4 gün ishal sürdü ilaç ise yaradı yoksa hala sirunuyodum tat koku bendede yok
Gulfemgokcenesat Asyasya aslında ilaçların geçirme özelliği yokmuş bende emziriyorum kullanmayın dedi dedim ki peki geçmezse onlarda zaten bir etkisi yok % 100 kanıtlamış geçirme özelliği yok dediler 😊
Asyasya Kizlar sey sorucam ben 2 gundur bogaz agrisi hapsirik burun akintisi bas agrisi var kayinvalidemde pozitif cikinca test yapildim cunku belirtilerim var diye negatif ciktim olsa illa ki pozitif olurdu dimi demekki ben grip oldum dimi belirtili sekilde cunku test verdim