Moms33 Busraanne kafana takma akışına bırak ısrar edince de inatlaşma yapıyorlar. Konuşmaktan soğuyorlar. Emin ol mutlaka yakın zamanda der sen hitap şeklinde anneyi kullan onu bunaltma sal gitsin :) ben çok bunalttım bu ara şunu deyince kendini yere atıyo 😬
Mery12 Busraanne merhaba, benimde oglum 18 aylık ,sadece baba diyor babasinada banada baba diyor, hatta babaannesine bile…sizin cocugunuz baska kelimeler kullaniyormu? Hayvan seslerini taklit ediyormu?
Busraanne Mery12 hayır hayvan seslerini taklit etmiyor. Sürekli hayvan seslerini taklit ediyorum aslında. Baba dede gel ver diyor sadece. Bunları da devamlı bir şekilde söylemiyor
ikibaloglaninanasi Esrasn benim oğlum da öyle 2 yaşında kullandığı kelimeler Anne Baba Hadi Nerde Bay bay Alo Abba (abla) Suya uu diyor Vey (ver) Dipdi (bitti) Gipti (gitti) Pisi pisi miyaaaam (miyav) Meee ( kuzuları gördüğü zaman gösteriyor) Bazı duyduğu kelimeleri tekrar ediyor ama çok nadir ve bildiği şeyleri de söylemiyor konuşkan bı çocuk değil cümle de kuramıyor hala