Kızlar 2 ay 6 günlük kızım var.bugünlerde kızım durup dururken ağlıyor,kucak istiyor ama kucaktada sırtüstü yine ağlıyor hep yüzüstü aşağı doğru durmak istiyor öyle rahatlıyor .karnına dokunduğumda gazı var gibi yani şişkin.ama emzirdikten sonra omzuma aldığımda hiç gazını çıkartmıyor önceki gibi.bazen diyorum WC yapamadı o yüzden oldu.ama WC yapınca da ağlıyor,saatlerce ayağımda sallıyorum ağlamasın diye,gözleri kapalı ama uyumuyor.sallamayı bırakınca açıyor gözlerini açıp cızık cızık etmeye.anı anını tutmuyor bu çocuğun .anlamadım gitti.🙇🏻♀️