Aycann bence bir sorun yok oğlum 18 aylık herşeyi söylüyor ama Tek kelime Olarak. En fazla baanne gitti diyor (babaanne). Onun dışında tek kelime şeklinde konuşuyor. Ama komşumun oğlu 2.5 yaşında o bir iki Kelime ancak söylüyor (anne baba GB) yani çocuktan çocuğa değişir. Ayrıca birşeyi ona tekrarlamayın veya söyletmeye çalışmayın. O zaman bunalıp hiç söylemiyorlar. Ben araba yolculuğu yaparken yolda gördüğümüz araçların isimlerini oğlum bak kepçe, otobüs gibi gibi söylüyordum ona bir zaman sonra oğlumuzda tekrarladığını fark ettim. Üzerine gitmeyin zamanı gelince konuşur