Mrs_Mert Omerasafinannesi ben eczaneden bi krem almıştım düşer düşmez sürüyorum morarma olmadı şimdiye kadar. Adını hatırlayamadım ama bakıp yazabilirim
Mommysharkdoodoodoodoo Omerasafinannesi çok şiştiyse önce bebek viksi sürüyorum ardından sudocrem sürüyorum ama kanama olduysa önce temizleyip öyle sudocrem sürüyorum. Daha 2 gün önce alnını duvara çok sert vurdu şişti morardı şu an sarardı tamamen geçiyor
Mrs_Mert Omerasafinannesi https://imgyukle.com/i/TzxOKo krem bu. Ben direk düşünce ya da çarpınca hemen sürüyorum. Şimdiye kadar morarma şişme falan olmadı. Eczacı tavsiyesi üzerine almıştım. Aynı markanın bi de morardıktan sonra sürüleni var demişti geç farkedilen durumlar için
Mommysharkdoodoodoodoo Omerasafinannesi evet yanığa da çok iyi geliyor ben kendimize de kullanıyorum her türlü cilt sorununa hemen çare oluyor gerçekten