Ezgi_12 Merhaba 2aylk bebegm war sürekli ıkınıyor gazı var herkes yarm cay kasıgı rezene içir diyor içiren warmı
Minikkuzum27 Ezgi_12 ben kendim içiyordum emziriyodum sütten geçsin diye cnm. Ama kabızlık ve gaz olunca nane çayı yapıyordum içine kimyon koyuyordum az bişey çocuğa veriyordum gerisini ben içiyordum baya faydası oluyordu.
doganinannesii Ezgi_12 Valla bende ilk soylendim annemlere vermicem diye. Sonra tükürdüğümü yaladim. O kadar rahatlattiki kizimi. Azicik versen hic bisey ol maz. 15 cc yada 30 cc verebilirsin. Istiyorsan yarim cay kasigida ver. Sana kalmış. Ama inanki cok fayda etti.
ArasCinarveAnnesi Ezgi_12 Benim bebeğim 5 aylık yaklaşık 1 aydır sancısı olduğunu düşündüğüm zamanlarda veriyorum 1 kaşık kadar. Gerçekten çok rahatlatıyor, gazını rahatça kendisi atıyor
medihacamlibel Ezgi_12 rezeneyi sen içmelisin canım sütünden alır 3 ayin sonunda kavrayıp tutması için suluguna biraz ekleyip verin diyor uzmanlar
Annebalisi Ben vermedim ama arkadaşım 20 günlük bebeğine verdi geçenlerde 1 çay kaşığı sabaha kadar çok rahat uyumuş, ben bikaç sefer kimyon çayı vermiştim kendimde hep içiyodum o da çok rahatlatırdı😌
Gokcen Ezgi_12 bioga gaz damlasindan cok rahatladik biz. Yuzu kipkirmizi oluyodu ikiniyodu. Simdi dah rahat yapiyo. Ondan once de kimyon icerdim sutume geciyor . Rahat kaka yapiyordu