bktss merhaba, 4 aylık bebegim son günlerde her yedikten sonra kusmaya başladı, acaba yediklerim mi dokunuyor yada midesini mi üşüttü, fikri olan var mı?
Adige3062 bktss bizdede ayni durum var yeni 4aylik olduk ama ben ayıyla ilgisi oldugunu düşünmüyorum cunku bizim reflümüz vardi ondan kaynakli sanirsam. Gavisgon kullaniyoruz ara ara dun yine verdim mesela bugun birqz daha iyi bi kere veriyorum 2 3gun etkisi devam ediyor surekli vermiyoeum yani ama sizinki neden bilemedim 🤷♀️
mada bktss 2.5 aylık çok ksuuyor doktor reflü dedi Aptamil Ar mama onerdi. Anti Reflü demekmis azaltır kusmasini dedi ama bakalim
bktss Aryamomm doktora demiştim bi kere kilosu yerinde fazlasını atiyordur demişti, ama 3 gündür hep kusuyo, emziriyorum yediklerinden mi acaba
Agustosbocegi bktss bilmem bende ayni dertten muzdaribim 🤔 iki aylik kontrolumuzde doktorun eline kusmustu normal bir sorun yok demisti hafta ici uc ay kontrolune gitcem yine sorcam . bazilari fazlasini atiyodur diyo bazilari kusma kiloaldirmiyo diyo anlamiyorum