Merhaba arkadaslar kızım doğdugunda almıstım çok rahat ettım eğilme derdi yok ayakta yıkamak çok daha kolay oldu ısteyen olursa kovası ve masrapası da mevcut ılgılenenler olursa benımle ıletısıme gecebılır okuyanlar bı nokta bıle olsa koyarsa çok sevınırım postumun uste kalması için 🙏🙏