Umuthayatcan01 Merhabalar eşim yurt dışına 3 4 aylığına gitmek istiyor çalışmak için ben hiç istemiyorum gitmesini ama gidecekmiş karar vermiş yurt dışında iletişim sıkıntısı da var siz olsanız ne yapardınız ya canım çok sıkkın 😐😐😐