Marjinal_Anne2 Aşırı huzursuzuz mızmız sürekli bir seyleri ağzına götürüyor , 7ay 8günlüğüz ama sanki ortada bir şey yok gibi henüz , çekmedim de gerçi
Mom93 Marjinal_Anne2 canım damaklarda beyazlık var mı altta çok şiş geldi sanki her an patlayacak gibi
Alinduru Marjinal_Anne2 şiş gibi duruyor canım zaten yerleşmesi uzun sürüyormuş ve çok sıkıntı veriyormuş biz aylardır çekiyoruz 2 taneyi patlatması 2 ay sürdü üstte 4 tane var patlamıyor bi türlü 🙄
Meleyim MERHABALAR. Benim kızımda huzursuz her şeyi ağzına götürüyor altdan 2 dişi çıxdı. Üstü qaşınıyor şimdi. Kızım bu gün 6 ayı bitdi
Marjinal_Anne2 Mom93 çok belirgin beyazlık yok ama var gibi evet şiş ama bilemedim diye attım inşallah dediğiniz gibidir Ya😔🙏🏻
Mom93 Marjinal_Anne2 Kesinlikle distendir aynı durumdayiz altları çıkarırken de böyleydi şimdi üstten geliyor ve hep mızmız benim sakin melek oğlum :( canları çok yanıyor ben hep şey yapıyorum karanfil alıyorum toz haline getirip zeytinyaginda biraz bekleyip dış etlerine uyguluyorum iyi geliyor. Ha bir de sulu dişlik aldım 15 dakika buzlukta bekletip eline veriyorum soğuk dış etini rahatlatiyo
Mom93 Marjinal_Anne2 karanfilin uç kısmında yuvarlak olan yeri iyice ezeceksin toz haline getirip zeytinyağı damlat biraz beklet uygula diş etlerine
Alinduru Marjinal_Anne2 olabilir canım bebekten bebeğe değişiyor işte bizim çok uzun sürüyor patlatması 🥺 ama tetagil kullanıyoruz bu kaçıncı kutu bilmiyorum sadece gece yatarken sürüyorum çok iyi geliyor