Ygz Kızlar biberonu cam mı aldınız plastik mi 🙄 ek gıdaya geçicez 15 gün sonra aventin alıcam fakat camı düşüp kırar diye korkttum sizin fikrinize danışayım istedim
LKNR Plastik aldım . Oğlum kırmasa ben kırardım kesin evde yemek takımından eser yok kırıla kırıla :)
Ygz LKNR ahhahh hic güleceğim yoktu benimde çay bardak setlerimi su bardaklarımın hepsi kırıldı nerdeyse😂
Ygz [bilinmeyen] penguenli cam olanları varda bende korktum mama sandalyesinden atar falan diye. En iyisi bende plastik alayım tesekkür ederim canım🥰
Deletedmom_297 Avent penguenle mi daha iyi yoksa bir çeşit daha var acentin pembe hangisini alsam kızlar