Selamun aleykum kizlar..ahh ahh hamilelik cok guzelmiste haberim yokmus :) cok sabirsizlaniyordum hemen dogumum olsunda bebegimi kucagima alayim rahata kavusayim derken bebegim sadece 2 hafta iyiydi sonrasinda inanin cok zorr olduu ..nasil anlatsam bilemem ki bir bebegin 7 24 saat gazi olurmi? Ustelik surekli kusuyor bi ara ishal oldu kakasiyla birlikte kan geldi zaten dogduktan 2 hafta somrada kakasinda hep mukus wardi..doktora goturdum mikrop kapmis dedi antibiyotik verdim 1 hafta duzeldi..bende kendimce dedim alerjiktir sadece sut ve sut urunlerini kesmistim 2 hafta diyetimden sonra doktor tahlil sonucu mikrop war diyimce ben diyeti bozdum ..diyeti bozdugum gun ise bebegim cok rahatladi yani sok oldum tam 10 gun cok iyiydi bende sevindim sukur artik rahata kavustum dedim..ama 4 gundur yine beter oldu ayni eski gunlerine dondu surekli gazi war ve ikiniyor dun kakasina baktim yine mukus war nokta kadar da kirmizi bisi…aerjiden supheleniyorum yine ..cok zor walla napcagimi bilmiom..sizce nedir insan diyeti bozunca bebekte hemen belli olurmu yani bebek hemen tepki verirmi sizce..diyeti bozduktan 10 gun sonra rahatsiz oldu cunki..kucakta durmaz surekli battaniye arasina alip salliyoruz bazen onuda kabul etmez hep nefesi kesilircesine agliyor :(cok uzun oldu ama inanin bebek buyutmek cok zormus ..cok sukur yinede rabbim bize verdi ama isyan ediyorum galiba surekli :( sen affet Allahim