Ertugrulunannesii Bebeğim 26 günlük sürekli ıkınma halinde ve müdahale etmeden de kakasını yapmıyor 😏 sürekli bana bebek küçük hamilelikte iyi beslenmedin diyorlar siz napıyorsunuz bebek kakasını yapmayınca ayrıca kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp o ıkınırken yardımcı oluyorum ancak öyle yapıyor bunu yapmak istemiyorum ama kakasını yapmayınca da uyumuyor 😏
EzgiDuru Ertugrulunannesii canm hamilelikle alakasi yok kapa kulaklarini millete.. Benm bebegm dogdugu gunden beri gaz ve kaka problemi yasiyir 38 gunluk. Ki ben kulak copuyle uysrinca bile yapmıyor anca fitille 😭
Demir0101 Ertugrulunannesii benm bebıslerm on gun yapmadgı olurdu dktr anne sutu alıyrsa skntı yk demısdı ve ancak bes altı gndeyken bakdın ck aglıyo dayanamıo ıkınıyo ozaman mudahe et demıstı fıtıl vermısdı zeytnyaglı pamk fıtıl bnlar hergn yapılırsa alıskanlık yapar onlarsız kaka yapamaz demısdı
Hasand Ertugrulunannesii o şekilde alışmasın ama sürekli yapmayın karnına masaj yapın ayağının altına masaj yapın
Ertugrulunannesii EzgiDuru kaynanam tutturdu poposuna zarar veriyorsun fitil ver ona margarin koy poposuna diye 😔 kulak çubuğuyla en azından ıkınıyor diye yapıyorum
EzgiDuru Ertugrulunannesii canm fitil yaptırıyor rahat ama alismamasi icin pek tercih etme baya uzun sure yapmazsa son care olarak kullan. Kulak copu zarar vermez ama onu da cok sık yapma gene cok cok aglarsa yap. Benm kayinvalidem sabun sok dedi ama yapmam ben oyle
Deletedmom090 Ertugrulunannesii fitil vermeyin kesinlikle. Margarinde yanlış bence zeytinyağı en iyisi. Gazlı bi bebekse o yüzdende zorlanıyor olabilir umarım düzelir.
Balcocuk2 Ertugrulunannesii valla 4 5 ayımız o şekilde geçti sürekli kuşak çöpü ile uyarıyorduk fitil koyuyorduk birler olmadı şükür şimdi kendisi çatır çatır yapıyor umurunda olmuyor dünya
sedosunannesi Fitil olayından nefret ediyorum yazık küçük çocuklara ama malesef ki benim kaynanamda verdi benim kızıma 😡
Ertugrulunannesii sedosunannesi ben pek ilaç kullanma taraftarı değilim sonuçta kulak çubuğuyla yaparken kendisi ıkınıyor
Ertugrulunannesii EzgiDuru aman sabun yakıyormuş annemde koymuştu 1 kere yaptı 2. Defa koydu günler sonra Bezine çıktı
Balcocuk2 Ebruegemen ek gıdaya geçmişsinizdir kuru kayısı kuru üzüm elma balkabağı kaynatın iyice piştikten sonra az birler pekmez katın rondodan geçirin bebeğinize verin kabızlığı kalmayacaktır bu dediğimin suyunu da verirseniz geçecektir
Ebruegemen Ertugrulunannesii evet ek gıdaya geçtik kayısı veriyorum kayısı suyu veriyorum ama bazen o bile fayda etmiyor 🙄