Angelif35 2 aylıkken yaptırdık masaj yapmadık 2 tane krem verdi biri antibiyotikti digerini unuttum ikisini karıştırıp dikisli bölgeye sürüp bardak kapattık 3 günden sonra bardagı cıkardık beze yapışmasın diye her ihtimale karsı bol kremledik 1 aya bütün dikisleri atmıştı şuan 6 aylık 😂