Tazeanni Arkadaşlar, hamilelikte bebeğimin sol böbreğinin büyük olduğu takip edilmesi gerektiği söylenmişti. 2,5 aylık olduk daha da büyümüş ve normal olan sağ böbrekte büyümüş. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Şimdi ne durumdasınız?
Damla93 Tazeanni benim bebeğimde öyle 7 buçuk aylık hamileliğimden beri büyüme var doktor takibindeyiz belli bir düzeye ulaşırsa stent takılıcakmış şu anlık bir sorun teşkil etmiyo dedi 2 3 ayda bir ultrason çektiriyoruz
Ozlm6 Tazeanni kaç santim buyumus acaba benimde başımdan geçti öyle birşey düzelir dediler sonra kendisi duzelti
Tazeanni Damla93 sizde antibiyotik kullanıyor musunuz peki? İshal ve gaz yapıyor bebeğim huzursuzlanıyor
Ozlm6 Şuan tam hatırlamıyorum ama 2 3 aylıktı sol taraf sadece ilk öğrendiğimde 5 sonra 8 di 10 sonrası tehlikeli demişti kontrole gittiğimizde düzelmişti çok şükür inşallah sizinde duzelir