Çok geçmiş olsun salı gecesi şiddetli baş ağrısı üşüme titreme be ateş ile buldu virüs beni ölüyorum herhalde dedim 🤦🏽♀️Kayınpederimden eşime eşimden bana tüm aile karantinadayız 3. Günümüz hepimize test yapıldı pozitif 2 aylık bebeğimmvar emzirdiğim için ilaç kullanmayı istemedim sadece parol kullanıyorum evdekiler ilaç alıyorlar ama gece özellikle ağrıları şiddetli benim en ufak bir ağrım sızım yok kontrole gelen doktorlar bebeğini emzir sütün onun için antikor üretiyor ve koruyor bebeklerin bağışıklığı sizden daha güçlü bebeğin için aklına kötü şeyler getirme sürekli emzir dediler bende öyle yapıyorum çok şükür gerçekten bebeğimde bende çok iyiyiz evde ayrı odadayız çift maske ile emziriyorum kucağıma alırken bile çift maske takıyorum bir an önce defolup gitse şu mikrop🤦🏽♀️