Kızlar doğumdan sonra saçımı enseden açıp mavi yapmıştım (Görsel 1 gibi) ama üst kısma açıcı vurmadan kahve yapmıştım uzun süre öyle kullandım ama mavi sürekli açılıyor diye ve sıkıldığım için kızıl turuncu ombre yaptırmaya karar verdim. Dün kuaföre gittim saçıma komple kızıl vurdu. Ense kısmım açık olduğu için turuncu oldu ama üsr kısıma açma işlemi yapmadı ( görsel2) arkadan bakınca iyi duruyor ama saçımı düzleştirdiğimde ensede ki turunculuklae görünmeyecek bile. Üst kısmı şimdi açtırtıp turuncu yaptırtsam saç yanar mı? Zarar görür mü? 
