Canım benim evim 23-24 derece. Altından uzun Kollu zıbın giydiriyorum. Üzerini de örtmüyorum. Hava çok çok soğuk olduğu zamanlar da çok ince battaniye örtüyorum sadece ayaklarına. Muslin tarzı. zaten uyku tulumu kullanıldığı zaman battaniyeye gerek yok. Ama benim içim rahat etmez diyorsan çok ince pijama giydir uzun kollu da zıbın. Ama üzerini örtmene gerek yok.