Kızlar korse kullandınız mı ne zaman basladınız ve ne Tür korse kullandınız? Bende külotlu gögüse kadarda var yamuna korse de var ama dikislerimi oldugu İcin külotluyu giyemedm henüz bir haftalıgız. Yamuna icinde rahim kendi toparlanması gerekmiş sıkarsa idrar kacırma yok bilmem ne gibi sorunlar oluyomus ilk 6 hafta. Ama ilk süreçte takarak asıl toparlanma olur sarkmadan kafam deli sorular?? 😂