Prensiminannesi Beyzaaa ben aldım ama küçük oldugu için daha anlayamıyor bakıyor ve ağlıyor 🤦🏼♀️ Zaten vücudu olmadığı için önermiyormuş doktorlar normal mesela bir ayıcık gbi bişey daha iyi kavramasını sağlıyormuş vücudu olan bişey yani dolgulu olacakmış 🤷♀️
Eliftpck [bilinmeyen] hmm benimki 4 ay 5 günlük alismiycak heralde diye uzuluyodum 5. Ayda alisir ozaman degilmi
Eliftpck Eliftpck emerek uyuyo bide elimi tutuyo bazen hamakda uyuyo ama yinede uyku arkadasini almiyo gozu bende o yüzden istiyrm biseylere alismasini