Nur07 benim bebeğim de öyleydi fazla emzirmekten oluyormuş benim bebeğim sürekli emmek istiyordu bende her istediğinde verdim ama fazla yediği için ağızından burnundan geri geliyordu sonra saatte 1 e düşürdüm emzirme işini yarım saatten fazla da emzirmedim düzeldi az yemesine rağmen oluyorsa ve kilo kaybı da oluyorsa doktora götürün mutlaka başka bir rahatsızlık var onun belirtisi olabilir kakasında gizli kan var mı diye test falan yaparlar o zaman netleşir