Mavi2 Hipp mam kullanıyorum sütüm kesildiği için 3 ay 24 günlük olduk ama dün büyük abdestini zor yaptı biraz kabız gibi oldu bu mamayı kullanıp da bebegi kabız olan var mı
Oykusunannesi Mavi2 ben kullanıyorum benim bebeğim de ilk zamanlar hiç kabızlık yaşamıyordu ilerleyen aylarda yavaştan yaşamaya başladı ama yine de HiPP en iyi mama geliyor bana diğer mamalarda kabızlıktan kıvranıyordu bebeğim
Cigdem07 Mavi2 6 ay boyunca bebeğime mama verdim hippten baska mama kullanmadım hiç kabız olmadık mama değiştirin bence eğer kabız yaptıysa.
Tuagc Mavi2 aksine oglumun gazini cok rahat cikartip kakasini rahat yapmasina yardimci oldu. Bünyeye göre galiba.
ipek35 Mavi2 bende sütüm kesilince çeşitli markalar sonrası hipp combiotic e başladım memnun kabızlık olmadı gaz sorunuda olmadı 11ay 20 günlüğüz hala hippe devam
peksokomelli Mavi2 ben hipp combiotic kullandım gazı da kakayı da rahat çıkarıyor. Ama daha yeni geçtiyseniz ondan olabilir. Alışması lazım.
parksuho Mavi2 bende Hipp kullanıyorum. Gaz kabızlık hiç bir sorun yaşamadık ama her mama her bebeğe yaramıyor malesef 😔 umarım bebeğim popişine ve midesne uygun bir mama bulursunuz
Mavi2 Bünyeyle alakalı ozaman benim kıza yaramadı bende hipp mamayı çok iyi duydum diger mamalara bakaraktan en iyisi bu diye duymuştum teşekkür ederim yinede 💕
Esrans Mavi2 Diğer mamalara göre en iyisi evet zor yapıyor ıkınıyor bazen yapamıyor bile hipp kullanıyorum bende