bsk89 Oğlumun 9 ayı bitiyor bu güne kadar sma marka mama kullandık ama artık değiştirmeyi dusunuyrm besleyici ve içeriği iyi olan hangi mamaya geçmeliyim sizce??
sedagokhan1903 bsk89 yaşadık başta evet ama bebeğim hiç emmedi doğduğundan beri aotanil kullanıyorum çok küçük olduğu için yaşadı su an 3.5 aylık ve hiçbir sorun yok sizin bebeginizde böyle bir sorun olacağını dusunmem