Merhaba kızlar eşim korona oldu bndede var sanırım ilkin yoktu sonradan bnada bulaştı galiba bn idare ediyorum gene bi tek halisizlik öksürük bide agrılarm var tat kaybı var 17 aylık kızım var bitane.eşim günden güne kötüleşiyo cigerlerine bulaşmış öksürük 3 kilo verdi 1 haftada hep yatıyo yarın tekrar hastaneye gidicek sizden dua istiyorum bu süreci nasıl geçireblrm eşime çok üzülüyorum kemik suyuna çorbalar zencefil bal limonlu su keçiboynuzu pekmezi özü mandalina diger meyveler herşeyi yediriyorum ama hala aynı
10 gün oldu düzelme yok :(( yarin gidince hastaneye yatırırlarmı ki çok korkuyorum dua edin kızlar nolur düzelsin artık :((