Hamilelikten önce spor yapan hep düzgün beslenen biriydim hanile kalınca salak gibi bi daha nerde böyle rahat yiyeceğim deyip 30 kilo ile Doğuma girdim 2 aylık oldu bebeğim 10 kilosu gitti . Tabi ben bu ara hala saçma sapan beslenmeye devam ettim . Lohusa depresyonundan çıkamadım aslında biliyorum ki fazla kiloları takıp da üzülüyorum 2 gündür daha düzgün besleniyorum abur cuburu bıraktım ve inanır mısınız Bebeğimin kakası normal rengine döndü . Ben abur cubur çok yediğim zaman yeşil yapıyordu yazıl yavrum . Buraya da yazıp kendimi motive etmek istiyorum tatlıya aşırı düştüm şimdi tatlı ihtiyacımı hurma tahin pekmez meyvelerden karşılayacağım . Arada canımın çektiğini az da olsa yerim ayrıca yulaf ezmesi yiyip hem tok tutmamı sağlayacak hem de süt yapacak . Ben çok saçmlaadım çok kilo aldım bu yüzden çok terliyorum çok çabuk yoruluyorum ce en önemlisi kendimi iyi hissetmiyorum . Kızım için sağlıklı beslenmeliyim ki ona iyi bir örnek olayım . İlk hedefim 2 ayda 10 kilo vermek sonrası yavaş yavaş gitsin istiyorum her gün aynı kıyafetli gitmekten de sıkıldım . Allah hepimize evlatlarımıza sağlık versin Benimle başlamak isteyen var mı 😊😊