Sevgili anneler 1 bucuk aylık bebegim var şuan şükür kilosu iyi anne sütü alıyor sadece, doktorumuz gece 4-5 saat uyusun kaldırma emzirmek icin dedi alt degiştirme icinde aynısını soyledi ama ben alti pistir pişik olur diye endise ediyorum aynı zamanda 5 saat cok geliyor ac kalmasi icin zaten buyudukce emme suresi azalıyor 5-10 dk arasi. Sizler nasıl yapıyorsunuz bu kadar uzun bekleyen var mi? Ben maksimum 3 bucuk saat duruyorum o da bi once iyi emdiyse. Altını da bezi cok dolu degilse bir kere atlıyorum degismeyi?