Prensesss_annesiii Kizlar kyk borcumu simdi yapilandirsam ama calismiyorum odeyemem su anda faizim.silinirmi seneye tekrar yapilandirabilirmiyim
elzemommy Prensesss_annesiii canım taksitlendirme yaptığında ödemezsen yapılandırman iptal olur faiz indiriminden yararlanamazsın üzerine faiz işlemeye devam eder durumun yoksa taksiti yarı kendi ailenden yarı eşinden alarak ödemeye çalış derim sonu haciz eğer alacak bişey bulamazlarsa hapse kadar gider olay
Gizemert Prensesss_annesiii yapılandırmayı kafaya göre yapmıyorlar. Kural şu 2 taksitin ödemesini gerçekleştireceksin daha sonrasında şimdiye kadar işlenen faizin%90 ını siliyorlar. Ama eğerki peşin ödersen sadece ana parayı alıyorlar
Adaveannesi Eşim 33 yaşında bu zamana kadar ödememiş tekrardan ortaya çıktı işte bu durum biz de ödeyeceğiz. Kredi çekio tamamını kapatsak bir avantajı olur mu acaba yoksa taksitli ödemek mi daha mantıklı elzemommy
elzemommy Adaveannesi peşin ödemek çok mantıklı faizin neredeyse tamamı siliniyor diye biliyorum imkanınız varsa peşin yatırın