Melike15322 2 aylık bebeğim mama veriyorduk doktor tavsiyesiyle günde 2 kere zaten zar zor emziriyordum emmek istemiyordum şimdi artık bikaç gündür hiç emmiyor emmedikçede sütüm azalıyo nabıcagımı bilmiyorum
Angars Melike15322 instagramda emzirme.danismani var Dilruba hanim dm atarsaniz yardımcı oluyor bi görüşün isterseniz
hirazls Melike15322 mutlaka 2 saatte 3saate bir sağım yapın ve sütünüze güvenin sağarken bebeğinizi pusete biryere salıncağı varsa ona koyun yada salonda sağın kanepeye koyun ona bakarak konuşarak gülerek sağın hormonlarınız çoşsun 🙏 umarım memeye döner bazen bebekler dönem dönem reddedebilir ten tene teması bırakmayın biz 4 aylık olduk evde üstüm südyenle geziyorum 😅😅 inek gibi hissediyorsunuz kendinizi ama ten teması cok önemli
Ikizzannesi20 Melike15322 benim ikizlerim de mama ve meme olarak basladik cogunluk emziriyordum ama 4 . Aya gelince ikiside emneyi bianda birakti . Sutumde azaldi 30 cc anca cikiyor saginca memeyi verince çığlığı basiyor
Kubrasel05_09 Benim bebeğimle aynı bende emziremiyorum artık ve zaten sütüm azdı iyice azaldı 30 anca çıkıyor sağıp vermeye çalışıyorum çoğunluk zaten mama yiyor sütüm artsın diye herşeyi yaptım yedim içtim ama bi faydasını görmedim
Melike15322 Kubrasel05_09 o kadar beni anlattınız ki bende öyle yapıyorum ne yazıkli herşeyi kullandım ama emmedikçe süt küser derler benimde 30 dan başka çıkmıyor
DenizOzlem Melike15322 Melike15322 Kubrasel05_09 Emzirme destek sistemini denediniz mi? Bir bakın isterseniz, umarım bir çözüm olur 🙏
Cemre44 hirazls ben emzirip goguste kalan sutude sagip kasikla yediriyorum 4 aydir😂 mondofon inegine dondum
Melike15322 hirazls yeter ki emse dolaşırıö bende o kadar özeniyorumki böyle emse saatlerce oturup bekleyebilirim onu
Kubrasel05_09 Melike15322 ben artık süt için bi çare bulamıyorum bi yandan bebeğim de huysuz ve kolik bedenen ve ruhen zaten yoruluyorum bide süt az emzirmek için ağlatmıyorum artık her şekil emzirmeyi de denedim çok isterdim emsin ama olmayınca olmuyo benim de bebeğim mamayla doyacak bunu kabullendim artık sağlıkları yerinde olsun tek 😄
Kuzeyin_annesi5 Aynı durumdayom 3 aylık olucaz kolik bir bebek zaten 2 aya girince bir anda bıraktı memeyi agzina verince çığlık kıyamet kopuyor almıyor hiç bir şekilde mecbur mama yiyor tek ümidim kolikligi bitince geri dönmesi olur inşallah 😌
Kuzeyin_annesi5 Melike15322 130 cc mama veriyorum doymuyor çünkü aranıyor sürekli 😄 günde 2 kere süt sagiyorum ne çıkarsa onu içiyor ama emmedigi için haliyle azaldı sütüm.
Ikizzannesi20 Melike15322 ikizlerim oldugu icin oyle pek hesaplama fırsatım olmadi ama suan cogunluk mama ve ek gida olarak devam ediyoruz
Badeekus Melike15322 benim kzıımda 2 ay 13 günlük gündüz bi saat arayla emziriyorum uyuyo gece 10 bucukta hem emziriyom hemde 90 cc maama veriyorum uyuyo sbh 6 da kalkıyo yatarak emziriyorum kucamda asla emmiyo pozısyon değiştirin belki emer oyle
Kubrasel05_09 Kubrasel05_09 sütü de sağıyorum ama malesef düzenli sağmıyorum ve az da çıktığı için morelim bozuluyor sadece 1 damlada olsa anne sütü alsın diye veriyorum
Melike15322 Kubrasel05_09 ben vermiyorum o kadar ve o yüzden sanırım sürekli huzursuz sürekli aglıyor 😭
Ardil Ben de aynı durumdayın. Sadece uykulu emziriyırum. Uyandığında hiç konuşmadan direkt emziriyorum. Sağım süresi çok önemli ben dört saatte bir sağamıyırum ve sütüm çok azaldı