Perihann Ben isiliğe benzettim ama geçmiyorsa Şampuanı da yapıyor olabilir. Hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Ablama yakın zamanda doktoru 2 banyosunu sadece su ile yaptırın ve daha sonra mustela kullanın demiş. Sebamed de kullanabilirsiniz. Bizim doktorumuz da sebamed i önermişti. 👌