Ubannesii kaşlarını çatması yüzünü ekşitmesi bunlr normal şeyler. Ama solunumdan kaynaklı zaten yoğun bakımda kalmış sadece takip edersiniz uykusunda. 2-3 saatte bir sık sık emzir sarılık olmaması için. Sen de kimyonlu çay iç ya da yemeklerine kimyon at. Rezene alabilirsin içebilirsin bol süt yapar. Bebeğin uyurken sen de dinlen bol su iç.
bir göğsünü emdi mesela diğer göğüsünü az emdiyse bir daha ki emmeye aldığında o az emdiği göğüsten başla emzirmeye.
altını yan taraftan bakarak sık kontrol et bir kaç ay fazla bez kullanıyoruz çünkü. Gece uyumamak gündüz uyuması da normal. Gece uyurken yattığı ortam loş olsun ki gece- gündüz ayrımını anlasın .