Ayaz190220 ben ikizimin birinin boynunun altını en yaptıysam geçirmedim ancak pudra ile geçiyor , Bepanthol Baby , Bepanthol Classic ,SudoCrem,Hematen,Trosyd kullandım ama yalnızca pudra ise yaradı ,Dalin kullanıyorum ,kapağına aizick sokup parmağım ile sürüyorum .Haftada bir iki uyguluyorum çünkü pişik açısı kötü oluyor ayrıca bir süre sonra fatkettin ki boynunda iz kalacak gibime geldi ve endis ettim