duygu00 Maleaef benim öğrendiğim en basit haliyle, ne kadar yapışmaz ve kolaysa bir tava/tencere o kadar çok katman boya demekmiş. Ve her yemek vs pişirmede bu boya kalıntıları ister istemez yemeklerimize geçiyormuş. Ve bunlar maalesef kanserojen maddelermiş.. O yüzden çelik ve saf döküm (seramik veya eMaye kaplamada sıkıntı yokmuş) dışında önerilmiyormuş sağlık açısından. Teflonda dahil evet. Bu konu bende biraz fazla sıkıntı oluşturdu da oğlum olduktan sonra açıkçası o yüzden hem kimyacı hem de Sağlıkçı arkadaşlara danışmıştım nette birçok Bilgi kafamı karıştırdığı için ..