Busrasenyuva biz 2,5 aylıkken yaptırdık klips yöntemiyle. Öneririm çok memnun kaldık. İlk gün çişini ederken ağlar dediler hiç ağlamadı. Ameliyat ederken bizde yanındaydık. Klinikte yaptırdık ankarada. Ameliyatta da ağlamadı. Uyuşturma iğnesinde dahi ağlamadı. Ne kadar erken o kadar iyidir.