Bebeğim 6 aylık olmak üzere, ilk aylarda felaket gaz sancısı vardı geçti şükür. 1 haftadır tadımlara başladık yavaştan. Yoğurt verdik çok gaz yaptı bıraktık kabak verdik gaz yaptı elma verdik gaz yaptı derken gece uyutmayan gaz sancıları evresine geri döndük. Var mı bu durumu yaşayan, vermeyi bırakmalı mıyım devam mı etmeliyim bağırsaklarının alışması açısından