MCK Mrblar ek gıdaya yeni geçtik ve yoğurt mayalamam gerek acaba maya olarak ne kullanıyorsunuz ? Bütün marketleri gezdim fakat keçi sütü mayası bulamadım sadece makarnavitma sayfasında var onu da sipariş versem gelene kadar sütüm bozulcak bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Mervea MCK alerjiniz varsa keçi sütünün dokunmayacağı ne malum diyet boyunca keçi inek manda hbirini tüketmedik sonuçta onlarda süt ve türevleri
MCK Mervea testimizde yumurta yüksek oranda çıktı fakat ben süt ürünleri tükettgımde boyun kısmında çok hafıf oluyordu yani düşük oranda hassaıyetı var o yuzden keçi yoğurduyla deneme yapacagız
Mervea MCK inş bir sorun yaşamazsınız ah ah o yumurta yedi bitirdi bizi hala uğraşıyoruz ne zaman tüketiriz büyük
MCK defnesmomm haklısınz fakat ben şuan süt ürünleri tüketiyorum çok hafif yanaklarda kızartı oluyor döküntü şeklinde degil o yuzden deneyebılırz dedi doktorumuz
MCK Mervea alerji gercektende çok zor bir durum artık ne versem en ufak bi kızartı oldu mu korkmaya başlıyorum bu da mı alerjı yaptı die ve bitmek bilmeyen kulak arkası kuruluk hele ki aptamil pregomin çok berbat 3 aydır vermeye çalışıyorum hiç bir şekilde alışamadı offf çok dertlıyım 😩
tirtilinannesi MCK anne sütüyle yoğurt yapmak öneriliyor diye biliyorum bende indirdigim bebek menüleri uygulamasinda yogurdu kendi sutunuzle mayalayin diyor
defnesmomm MCK anladım 😊 Rani Çiftliği diye bir marka var, çok bilindik ve organik üretim yapıyorlar. Onlardan sipariş vermenizi öneririm. Uygun paketleme yapıyorlar, o sebeple ürün bozulmuyor. Tereddüt ederseniz kendilerine sorup bilgi alabilirsiniz.
Zeyzey2019_ MCK süt alerjisi sadece inek sütünü içermez ki. Keçi sütü de buna dahildir. Denediniz mi önceden keçi sütünü bebeğinize. Doktorunuz nasıl yönlendirdi sizi bilmiyorum ama gittiğim tüm doktorlar inek sütü ile keçi sütünün alerji olarak hiçbir farkı olmadığını söylemişlerdi bana
MCK Zeyzey2019_ şuan ben tüketıyorum süt ürünleri öyle fazla bi tepki görmedik çok hafıf yanaklarında kızarıklık ve kuruluk var zaten atopik bir cildi var döküntuler çok fazla olmadgından deneyebılırz dedı doktorumz tabıkı az bi ölçü ile gözlemleyerk