ZMRAMOM ben ilk başlarda eldivenin serçe parmak kısmına peçeteyi katlayıp koyuyorum tam parmağın boyunda kalınlığında ama onu veriyodum. Şimdi emziğe alıştı iyi ki de alıştı çok rahatlık, hem onun için hem benim için. Çünkü tok olsa da meme istiyodu bu sefer ne gazı bitiyodu ne kusması. Benim bebeğim uyuduğu zaman atıyo emziği o yüzden rahatım emzik için uykusu bölünmüyo. Ayına uygun kullanırsan da damak yapısı bozulmaz.