Oğlum su an 9 aylık tam yaklasık 1 aydır sürekli biberon reddi var mama icmek istemiyor ek gıdadan kasık mamaların cicibebelerden deniyorum bunları yerken bana mısım demiyo kaşık kaşık ama iş biberonla mamaya gelince agzını ceviriyo biberonu mu istemiyo acaba dedim bardaga koydum mamasını agzına iki üc damla gitti diye cıldırdı zaten. Biberonuna meyvesuyu sıkıp koydum onu da almadi agzına anlamadım cocugun derdi nedir. Bu arada 8 aylıkken 1 hafta arayla 2 diş çıkardı ne yapmam lazım ne kadar yerse yesin mama neticede ana öğünü gibi emmiyo da zaten