Leyla1161 Dn123 Bende aslında 6-12aldım hiç sıkmıyor canım odanın ısısı da genel de 24derece aslında üşümez sadece gece üstünü çok açıyor sürekli örtüyorum ama üşümesinden korkuyorum 🙈
Dn123 Leyla1161 geçe giydirme bence. Benimki de gece uzerini ortmyor. Ben oda sicakliginu 26 buçuk falan yapıyorum normal pijama ile yatırıyorum. Uyku tulumu sipariş ettim gelecek inşallah