Serife00 cemal beyi çok öneren oldu gercekten fakat bende duydum acıbademe gectiğini🤦🏼♀️ Normalde bende acıbademe gittim en başından beri fakat doğum ücreti çok uçuk bir fiyat söylediler bu yüzden memorialda doğum yapmaya karar verdim diğer doktorlar hakkında bir bilginiz varmı acaba ?