Pmy bizim doktorumuzda pastörize günlük sütten yapmamızı tavsiye etti. Sütü akşam mayalıyorum küçük kavanozlara tek kullanımlık olacak şekilde. Kapakları açık şekilde fırının içine koyup 8 saat bekletiyorum. 8 saat sonra fırının içinden alıp üzerine kağıt havlu koyup kapakları kapatıyorum. Dolaba koyuyorum. Bu şekilde tüketiyoruz. 2 günde bir yapıyorum